menusearch
golbangedena.ir

تکذیب عزل بخشدار پاتاوه توسط مشاور عالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

جستجو
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۸:۴۴:۴۶
۱۴۰۲/۱۲/۱۰ پنج شنبه
(0)
(0)
تکذیب عزل بخشدار پاتاوه توسط مشاور عالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
تکذیب عزل بخشدار پاتاوه توسط مشاور عالی استاندار کهگیلویه و بویراحمد

گلبانگ دنا/ عزل بخشدار پاتاوه توسط مشاور ارشد استاندار کهگیلویه و بویراحمد تکذیب شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنا در پی درج خبر کذب و خلاف واقعی در فضای مجازی مبنی بر عزل بخشدار پاتاوه مشاور ارشد استاندار کهگیلویه و بویراحمد این خبر را تکذیب کرد.

در این تکذیبیه آمده است:

انتساب خبر درج‌شده در فضای مجازی مبنی بر عزل بخشدار پاتاوه توسط مشاور ارشد استاندار کهگیلویه و بویراحمد کاملاً بی‌اساس است و خبر فوق تکذیب می‌شود.

مشاور ارشد استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رد این خبر برای بخشداری پاتاوه گفت: بنده به عنوان نماینده معین استاندارمحترم در کنار عزیزان برگزار کننده انتخابات هم بخشدار محترم و مجریان و هم عزیزان نظارت و درکنار مردم شریف منطقه دنا و پاتاوه انشاالله کمک کنیم به لطف الهی تمهیدات را فراهم کنیم و اگر در روند انتخابات، در برگزاری انتخابات نیاز به مشورت و راهنمایی باشه انجام بگیرد و جناب آقای بخشدار مسئولیت خودشان را دارند و بنده تا پایان انتخابات تا ظرف چند ساعت آینده در کنار شما عزیزان کمک می‌کنیم تا انشاالله یک انتخابات سالم و پر نشاطی را و با اهمیت لازم داشته باشیم.

مشاور ارشد استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد : انشاالله این مسئولیتی را که استاندار محترم دغدغه دارند و حساسیت که انتخابات سالم برگزار بشود را کمکی کرده باشیم

دانشی افزود: استاندار محترم جهت کمک به فرآیند برگزاری انتخابات تصمیم گرفتند برای برخی شهرستانها و بخش نماینده‌ای تعیین تا به فرمانداران در تسهیلات فرآیند انتخابات کمک کنند.

وی با تاکید مجدد بر اینکه بخشدار پاتاوه عزل نشده و قرار نیست عزل شود، عنوان کرد: تاکنون در روند انتخابات هیچ مشکلی وجود نداشته است و دستگاه‌های اجرایی و حوزه نظارت اقدامات را به خوبی انجام دادند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار