menusearch
golbangedena.ir

دعوت مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

جستجو
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱:۱۱:۱۲
۱۴۰۲/۸/۱۳ شنبه
(0)
(0)
دعوت مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان
دعوت مسئول دفتر  حوزه نمایندگی  ولی فقیه  در مدیریت تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد از مردم برای حضور در راهپیمایی 13 آبان

گلبانگ دنا_مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت تعاون روستایی استان با صدور اطلاعیه از مردم استان کهگیلویه و بویراحمد برای حضور با شکوه در راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنا،متن این اطلاعیه به این شرح است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

ایران اسلامی امروز در پرتو هدایت‌های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی‌(رحمه الله علیه) و تدابیر حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و همچنین فداکاری‌ها و ایثارگری‌های شهیدان والامقام، عزتمندانه‌ترین برهه تاریخی‌ خویش را تجربه می‌کند ‌و ‌استکبار جهانی به سردمداری شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار اکنون بیش از پیش در انزوای تاریخی خویش به سر می‌برد.

 

بی تردید این سعادت الهی مرهون روحیه استکبارستیزی و از برکات ارزشمند جبهه مقاومت است چرا که خداوند سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی‌دهند مگر در سایه تلاش و مجاهدت آن قوم.

 

هم‌اکنون جوانان و نوجوانان ایران‌ قوی، به عنوان نیروهای ارزشی و انقلابی، مهمترین دوران زندگی خود یعنی جوانی را در حالی سپری می‌کنند که جهان اسلام آبستن حوادث بی‌شماری است و جهان در حال تغییرات اساسی و مهمی است.

 

امروز قدرت‌های استکباری جهان به وضوح به پایان قدرت خویش رسیده‌اند و افول ستاره سیاه غرب نزدیک است ان‌شاءالله.

 

جوانانی که از اوایل دهه سی شمسی پا به عرصه مبارزه با استکبار نهادند و مجاهدانه از مال و خان و جان خویش در این راه گذشتند، شاید هرگز گمان نمی‌کردند، خداوند مقرر فرموده‌ باشد که آرزوهای‌شان به دست جوانان دهه هشتادی و دانش‌آموزان دهه نودی محقق شود.

 

امروز مردم مقاوم فلسطین به تاسی از جوانان ایرانی، فعل ما‌ می‌توانیم را صرف می‌کنند و مقابل همه قدرت‌های ظالم عالم ایستاده‌اند و مبارزه با ظالمان خون‌خوار، خصوصا رژیم منحوس صهیونیستی عالم‌گیر شده است.

 

آری عنصر اراده ملی و باور «ما می‌توانیم» ما را بیشتر از گذشته به توانایی داخلی تکیه داده و بر قدرت و عزت ما می‌افزاید. برماست تا با بصیرت و آگاهی، هوشیارتر از همیشه شرایط کنونی جهان پیرامون و کشور را درک نماییم و وظیفه اسلامی و انقلابی خود را به‌درستی انجام دهیم.

 

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یوم‌الله ۱۳ آبان از همه مردم انقلابی و استکبار ستیز کشور عزیزمان ایران و به‌خصوص مردان و زنان استان کهگیلویه و بویراحمد درخواست دارم در مراسم راهپیمایی امسال همچون سال‌های گذشته شرکت نمایند و یکبار دیگر جلوه‌ عظیمی از همبستگی ملی را با شعار استکبارستیزی و مقاومت اسلامی به نمایش گذارند.

 

سید نصراله مصطفوی نژاد

مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار