menusearch
golbangedena.ir

ششمین اجلاس استانی نماز در یاسوج برگزار شد؛ معرفی دستگاه‌های برتر در زمینه نماز

جستجو
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۵:۳۶:۵۳
۱۴۰۲/۹/۲۲ چهارشنبه
(0)
(0)
ششمین اجلاس استانی نماز در یاسوج برگزار شد؛ معرفی دستگاه‌های برتر در زمینه نماز
ششمین اجلاس استانی نماز در یاسوج برگزار شد؛ معرفی دستگاه‌های برتر در زمینه نماز

گلبانگ دنا - معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: باید سند توسعه نماز با همکاری نهادهای متولی تا پایان سال جاری در این استان تدوین و ارائه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنا مراد علی پیوند روز چهارشنبه در ششمین اجلاس سراسری نماز استان اظهار داشت: برای ارتقا جایگاه نماز در نهادهای مختلف، باید یک سند پنج ساله تدوین و عملکرد دستگاه ها در این زمینه ارزیابی شود.

 

معاون توسعه منابع استانداری با بیان اینکه، نماز یکی از راه‌های مهم حفظ جامعه و عامل بازدارنده جامعه در مقابل آسیب‌های اجتماعی است عنوان کرد، در این زمینه هرچه هزینه شود بهترین نوع سرمایه گذاری خواهد بود.


وی با بیان اینکه، نماز تنظیم گر یک حیاتی سالم و وسیله خدمات بیشتر و بهتر به مردم است عنوان کرد: این اجلاسیه ها با این هدف باشد که به ترویج و فرهنگ اقامه نماز و گسترش آن بین جوانان و برپایی اقامه نمازهمراه با خشوع و حضور باشد.

 

وی اظهار داشت: بودجه لازم برای تدوین سند جامع نماز در اختیار متولیان قرار داده می‌شود تا با بهره گیری از ظرفیت دانشگاه ها نقشه راهی در حوزه نماز تهیه وتدوین شود.

 

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز در این اجلاسیه بر ترویج فرهنگ نماز در جامعه تاکید و کرد و گفت: باید همه مردم فرهنگ نماز را در خانواده و جامعه نهادینه کنند.

 

حجت الاسلام سید نصیر حسینی پیام‌های سالانه رهبر معظم انقلاب به اجلاس سراسری نماز را یک دائرة المعارف برای بهره مندی بیشتر دانست و اضافه کرد: نماز در ادارات باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: کهگیلویه و بویراحمد یک استان شیعی و مذهبی است و نیاز است آموزه های دینی از جمله نماز در مدارس، مساجد و دانشگاه ها برای نسل جوان تبیین و تشریح شود.

 

مدیر ستاد اقامه نماز کهگیلویه و بویراحمد در ششمین اجلاسیه استانی نماز بیان کرد: برنامه های خوبی از سوی کمیته های مشخص شده در سطح استان در یک سال اخیر اجرا شده است.

 

حجت الاسلام رضا قاسمی بر تلاش بیستر نهادهای مختلف برای ارتقای جایگاه نماز در سطح استان تاکید کرد و افزود: عملکرد نهادها در یکسال اخیر با توجه به وجود کاستی ها قابل تقدیر است.

 

وی یکی از اهداف اصلی اجلاسیه استانی نماز را تشویق و قدردانی از نهادها در حوزه نماز دانست و گفت: در ششمین اجلاسیه نماز ۱۶ دستگاه برتر معرفی شدند.

 

قاسمی کمیته امداد، مدیریت و برنامه ریزی، اقتصاد دارایی، استانداری، فرهنگ و ارشاد ،ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی ا ازجمله دستگاه های برتر در حوزه نماز اعلام کرد.

 

همچنین از فعالان رسانه و فعالان امر ترویج نماز تجلیل شد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار