menusearch
golbangedena.ir

برگزاری ۱۵۰ ویژه برنامه در هفته بسیج

جستجو
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۵:۲۷:۱
۱۴۰۲/۸/۲۷ شنبه
(0)
(0)
برگزاری ۱۵۰ ویژه برنامه در هفته بسیج
برگزاری ۱۵۰ ویژه برنامه در هفته بسیج

گلبانگ دنا_ سرهنگ برومند زاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امروزه بسیج به یک تفکر و فرهنگ تبدیل شده و مرزهای جغرافیایی ندارد و در تمامی ملت ‌های آزادیخواه دنیا رسوخ کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنا، سرهنگ پاسدار سعید برومندزاده امروز در نشست خبری هفته بسیج با اصحاب رسانه گفت: در آستانه ۴۴ سالگی تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل قرار داریم و هفته بسیج از ۲۹ آبان تا پنج آذر با شعار «بسیج، امید ملت ایران» نامگذاری شده است.

 

وی بیان کرد: به مناسب هفته بسیج از سوی ستاد استانی ۱۵۰ عنوان برنامه پیش بینی شده و در مجموع با برنامه های اجرایی در شهرستان ها به ۵۰۰ مورد می‌رسد.

 

سرهنگ برومند زاده گفت: غبارروبی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده‌ شهیدان و ایثارگران، برگزاری چند یادواره‌ شهدا، برپایی میزهای خدمت، اعزام گروه های جهادی و تیم های پزشکی به مناطق محروم، توزیع بسته ‌های معیشتی، بهداشتی و ورزشی، اهدای جهیزیه به زوج‌ های جوان، افتتاح تعدادی منزل مسکونی زلزله زدگان سی سخت و مددجویان کمیته امداد، همایش پیاده‌ روی، کارگاه آموزشی با موضوع ازدواج آسان و سبک زندگی، برپایی نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی و عفاف و حجاب، رونمایی از چند عنوان کتاب، شب شعر و خاطره، برگزاری مسابقه های فرهنگی و ورزشی و تجلیل از فعالان و نخبگان بسیجی از برنامه های هفته بسیج امسال در کهگیلویه و بویراحمد است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح به روزشمار هفته بسیج اشاره کرد و گفت: دوشنبه ۲۹ آبان «بسیج، جهاد، خدمت، سازندگی» نامگذاری شده و افتتاح و یا کلنگ زنی پروژه های اقتصاد مقاومتی، عمرانی و سازندگی، اعزام گروه های جهادی به مناطق کمتربرخوردار، ویزیت رایگان و واکسیناسیون، برپایی میز خدمت، اهدای کالاهای اساسی به نیازمندان، تجمع و رزمایش سراسری، برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، توزیع بسته های معیشتی، اجرای طرح همگام با کشاورز، رژه خودرویی و گردانی بخشی از برنامه های روز نخست است.

 

وی بیان کرد: سه‌شنبه ۳۰ آبان «بسیج، پیشرفت، عزت، افتخار» نامگذاری شده و در این روز توزیع کمک های مومنانه به خانواده زندانیان، کوه‌پیمایی، برگزاری مسابقات بومی و محلی و برگزاری میادین تیر انجام می‌شود.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه فتح گفت: چهارشنبه ۱ آذر «بسیج، ولایت یاور، انقلابی، تمدن‌ساز» نامگذاری شده و تجلیل از فرماندهان برتر پایگاه ها و گردانها، شرکت در پویش نذر خون و اجرای سرودهای پاتوقی از جمله برنامه های روز سوم به شمار می‌رود.

 

وی افزود: پنجشنبه ۲ آذر «بسیج، مقاومت، ایثار، شهادت» نامگذاری شده و متناسب با شعار این روز عطر افشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و برپایی نمایشگاه هفته بسیج را خواهیم داشت.

 

برومندزاده بیان کرد: جمعه ۳ آذر «بسیج، ایمان، بصیرت، انتظار» نامگذاری شده و در این روز گردهمایی حلقات صالحین در میعادگاه نماز جمعه، سخنرانی فرماندهان، اجتماع دختران حاج قاسم، برگزاری ویدیو کنفرانس بسیجیان با رهبر معظم انقلاب از اقشار مختلف و منتخبان جشنواره مالک اشتر برگزار می‌شود.

 

ایشان اظهار داشتند:شنبه چهارم آذر «بسیج، جهاد علمی، اعتلای فرهنگ و هنر» نامگذاری شده و در ششمین روز این هفته اجلاس بزرگان و ریش سفیدان بویراحمد و بهمئی، اکران فیلم فلسطین، همایش بصیرتی، برگزاری مسابقه تیر اندازی و بازدید از شهرک های صنعتی اجرا خواهد شد.

 

سرهنگ برومندزاده گفت: یکشنبه ۵ آذر «بسیج، دفاع، امنیت، اقتدار» نامگذاری شده و به عنوان آخرین روز هفته بسیج برنامه هایی شامل گشت های دفاعی و گردهمایی پهلوانان ایران زمین، رژه موتوری و خوردیی در گچساران و چرام و اهدای یکهزار سری جهیزیه به نوعروسان استان انجام می‌شود.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار