menusearch
golbangedena.ir

برنامه های اداره کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ویژه هفته دولت تشریح شد

جستجو
یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۰:۰:۳
۱۴۰۲/۵/۳۱ سه شنبه
(0)
(0)
برنامه های اداره کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ویژه هفته دولت تشریح شد
برنامه های اداره کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ویژه هفته دولت تشریح شد

گلبانگ دنا_مدیر کل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهیدان رجایی و باهنر، که نمونه ای از دولتمردان مردمی بودند، برنامه های آن اداره کل در هفته دولت سال 1402 را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنا به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان، دکتر سید مختار رجائی فر، مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در گفتگوی خود با واحد اطلاعات و اخبار سیمای شبکه استانی دنا اظهار کرد: غبار روبی و ادای احترام به مقام شهدا و دیدار با خانواده ی شهدای دولت از جمله شهید شهروز پاکباز، تنها شهید منتسب به مجموعه خدوم دامپزشکی در استان، اجرای ویژه برنامه های اردوهای جهادی دامپزشکی در مناطق محروم و کم برخوردار شهرستانهای استان، برگزاری نشست های روشنگری، ارائه دستاوردهای دولت در حوزه دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد در قالب جهاد تبیین و ... از جمله برنامه های دامپزشکی استان در هفته دولت است.

 

وی گفت : سعی خواهیم کرد بمنظور ارتباط با مردم و بهره برداران حوزه دام، طیور و آبزیان، میزارتباط مردمی دامپزشکی را از مصلاهای نمازجمعه شهرها و بخش های استان را از روز جمعه سوم شهریور آغاز کنیم و طبق هماهنگی های بعمل آمده با روسای ادارات دامپزشکی شهرستانهای 9 گانه استان در طول هفته دولت این ارتباطات نیز ادامه داشته باشد.

 

مدیرکل دامپزشکی کهگیلویه وبویراحمد از آمادگی مجموعه اداری دامپزشکی استان در برپایی اردوهای جهادی در مناطق روستایی و عشایری استان خبر داد و گفت : این آمادگی وجود دارد تا با همکاران جهادی در مجموعه های سپاه، بسیج، علوم پزشکی، جهادکشاورزی، کمیته امداد، هلال احمر و ... در خصوص ارائه خدمات رایگان به مردم پیش قدم و همراه باشیم.

 

دکتر رجائی ضمن گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد : در راستای جهاد تبیین و اعلام اقدامات صورت گرفته در حوزه دامپزشکی گفت: طبق برنامه ریزی های بعمل آمده، برنامه های تبلیغی و گزارشی از خدمات دولت در فرمت های اینفوگرافیک، عکس نوشت و ... تهیه و در فضای مجازی و رسانه های بازپخش خواهد شد.

 

هفته بزرگداشت دولت، هرساله از دوم شهریور آغاز و تا روز هشتم شهریور مصادف با شهادت رجائی و باهنر ادامه دارد. 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار