menusearch
golbangedena.ir

برپایی میز خدمت مدیریت تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد درمصلی نماز جمعه مرکز استان بمناسبت هفته بسیج

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۷:۱۱
۱۴۰۲/۹/۳ جمعه
(0)
(0)
برپایی میز خدمت مدیریت تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد درمصلی نماز جمعه مرکز استان بمناسبت هفته بسیج
برپایی میز خدمت مدیریت تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد درمصلی نماز جمعه مرکز استان بمناسبت هفته بسیج

گلبانگ دنا _امروز جمعه (3 آذرماه۱۴۰۲) میز خدمت مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور علی بخش شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان، حجت الاسلام و المسلمین سید نصراله مصطفوی نژاد مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه ،،عابد مرادی سرپرست معاونت توسعه تعاونیها،تشکلها و نظام های بهره برداری استان،سید جعفر مسعودی رئیس اداره امور عمومی استان ،حبیب همتی ریئس اداره تعاون روستایی شهرستان بویراحمد، صمصام درست رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان دنا ،داریوش امیدیان مدیر عامل اتحادیه تعاونیهای تولید استان،کارشناسان و مدیران ادارات برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنا به نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمدعلی بخش شجاعی نژاد با حضور در میز خدمت نماز جمعه هفته اول آذر ماه ۱۴۰۲ که مصادف با هفته بسیج است، پاسخگوی سوالات و مسائل و مشکلات مردم به خصوص در زمینه های کشاورزی و روستایی بود.

 

شجاعی نژاد گفت: این سازمان با اهداف و وظایف مشخص در راستای خدمت رسانی به کشاورزان، دامداران، روستاییان و با نگاه تامین امنیت غذایی مردم، رونق اقتصادی و اشتغالزایی، توسعه روستاها و افزایش تولید مشغول فعالیت است.

 

مدیر تعاون روستایی استان افزود: از این رو توجه به مسائل و مشکلات کشاورزان و دامداران که دو رکن مهم تولید برای تامین امنیت غذایی مردم هستند، اهمیت فراوانی دارد.

 

علی بخش شجاعی نژاد بیان کرد : به همین جهت حضور در میز خدمت نماز جمعه مرکز استان فرصتی مناسب برای برقراری ارتباط با این قشر زحمتکش جامعه و رفع مشکلات آنها است.

 

​​​​​​در این بین، میز خدمت تعاون روستایی استان فعال تر از همیشه بوده و علی‌بخش شجاعی مدیر تعاون روستایی خود در میز خدمت حضور یافته و ضمن ایجاد ارتباط صمیمانه، پاسخگوی مردم بود.

 

در این میزخدمت، مسئولین و مدیران درخواست‌های مراجعین، کشاورزان، بهره‌برداران بخش کشاورزی را مورد بررسی و در جهت رفع موانع مطرح شده قول مساعدت دادند.

 

در حاشیه این میز خدمت پرویز حقیقت معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری بویراحمد، حجت الاسلام طاووسیان مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه جهاد کشاورزی استان و نمایندگان عشایر غیور استان و سایر مسئولین استانی از میز خدمت تعاون روستایی استان بازدید و مراتب تقدیر و تشکر خود را به جهت ارائه پاسخگویی مناسب به مردم نمازگزار به مسئولین تعاون روستایی و ادارت تابعه ابراز نمودند.

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار