menusearch
golbangedena.ir

برگزاری مراسم تجلیل از کارگران شبکه های تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته « کار و کارگر»

جستجو
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۴:۵۰
۱۴۰۳/۲/۱۲ چهارشنبه
(0)
(0)
برگزاری مراسم تجلیل از کارگران شبکه های تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته « کار و کارگر»
برگزاری مراسم تجلیل از کارگران شبکه های تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته « کار و کارگر»

گلبانگ دنا : به مناسبت بزرگداشت هفته کار و کارگر در راستای تکریم جامعه شریف کارگری، از کارگران اتحادیه های استانی و شهرستانی و شرکتهای تعاونی روستایی با حضور مدیر تعاون روستایی استان،مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت تعاون روستایی استان ،رؤسای ادارات استانی و شهرستانی ،رئیس هئیت مدیره اتحادیه های تعاونی روستایی استان، مدیرعامل اتحادیه تعاونی های روستایی استان ،مدیر عامل اتحادیه تعاونی روستایی شهرستان بویراحمد،مدیر عامل اتحادیه شهرستان دنا و جمعی از کارکنان اتحادیه ها تجلیل بعمل آمد.

امید جاودانه رئیس هئیت مدیره اتحادیه های تعاونی روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد،ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و روز معلم با اشاره به اینکه برنامه تجلیل از کارگران به همت مدیریت تعاون رستایی و حوزه نمایندگی ولی فقیه تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد و به میزبانی این مدیریت برگزار شد افزود: به منظور ارج نهادن به تلاشهای ارزشمند کارگران از کارگران شبکه های تعاون روستایی درمحل نماز خانه مدیریت تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد با اهداء لوح تقدیر وهدایائی به رسم یادبود تقدیر شد.

جاودانه ضمن تقدیر و تشکر ازمدیر تعاون روستایی و مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه تعاون روستایی از مدیر تعاون روستایی بعنوان مدیر جهادی و انقلابی نام برد و ادامه داد: اجرای سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، قرائت زیارت عاشورا وتجلیل از کارگران از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنابه نقل از روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان، حجت الاسلام والمسلمین سید نصراله مصطفوی نژاد مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه در مدیریت تعاون روستایی استان به مناسبت گرامیداشت روز کار و کارگر، در این جلسه ضمن تبریک روز کارگر به کارگران خدوم و زحمتکش در سراسر استان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارگر، گفت: کار و کارگر باعث پویایی و رشد جامعه می‌شود و به جامعه حیات می‌بخشد، به همان اندازه که حیات ارزش دارد کار و کارگر نیز ارزشمند است.

مصطفوی نژاد افزود: کار و کارگر راه رشد پیشرفت و توسعه استان و کشور است و مجموعه سرمایه‌گذاران و کارفرمایان و کارگران باعث تقویت جامعه هستند.

حجت الاسلام والمسلمین سید نصراله مصطفوی نژاد با بیان اینکه همدلی و هماهنگی و همراهی در مجموعه کارفرمایی و کارگری باعث رشد کمیت و کیفیت و موفقیت در هر مجموعه خواهد بود و برای رسیدن به نقطه مطلوب یک امر ضروری و لازم است، افزود: بحمدالله در بخش‌های مختلف کارگری و کارفرمایی سرمایه‌گذاری و مدیریت این همکاری وجود دارد، و باید روز به روز بیشتر شود، و هرگونه تقابل و تعارض جامعه کارگری و کارفرمایی با هم باعث پایین آمدن کارایی نظام است.

وی ادامه‌داد: آنچه که باید سرلوحه فعالیت کارفرمایان قرار گیرد، این است که حقوق کارگران رعایت شود، و دولت حمایت خود را از جامعه کارگری بیشتر نماید.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نژاد با بیان اینکه فعالیت کارفرمایان و کارگران وابسته به همدیگر هستند، گفت: کارفرما باید بداند که نتیجه کار کارگر ارزش آفرینی است و کارگر نیز باید بداند که با ارزش آفرینی مورد احترام جامعه است، و این بهترین بهانه برای ارائه کار مطلوب و با کمیت و کیفیت است.

 

در ادامه این جلسه علی بخش شجاعی نژاد مدیر تعاون روستایی استان، ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و نیز گرامیداشت روز معلم در این مراسم ضمن تقدیر از خدمات و تلاش های کارگران گفت : کارگران قشر تلاشگر و فعال و خدمت رسان جامعه هستند که شاید خیلی از خدمات ارزشمند آنها دیده نشود.

شجاعی نژاد بابیان اینکه ۱۴ هزار شهید کشور از قشر زحمتکش و پُرتلاش کارگران هستند افزود: ۱۴هزار شهید کارگر در راستای آرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش‌ها و پاسداری از حریم ولایت جان خود را تقدیم کردند که این نشانگر ولایتمداری و علاقمندی کارگران زحمتکش به انقلاب و نظام است.

وی با تاکید بر توجه ویژه به کارگران در استان، گفت: معیشت، امنیت شغلی، ایمنی کار و رفاهیات، بهداشت و درمان و بیمه همواره از مطالبات کارگران است که بخشی از این مطالبات مورد توجه قرار گرفته و برطرف شده است.

وی با اشاره به نقش کلیدی جامعه کارگری در تحقق شعار امسال مقام معظم رهبری تصریح کرد: کارگران به‌عنوان مهمترین عامل انسانی تولید کالا و خدمات با اخلاق حرفه‌ای و مهارت‌آموزی حین کار، وجدان و انضباط کاری نقشی بی‌بدیل در افزایش کارآیی و اثربخشی بنگاه‌های کسب و کار،رشد و گسترش کمی و کیفی تولید برعهده دارند.

 

وی افزود: کارفرمایان با حمایت از کارگران در عرصه تولید و بهره وری زمینه را برای بهبود وضعیت اقتصادی فراهم کرده اند و اقدامات خوبی در زمینه معیشت کارگران اتفاق افتاده است و تداوم آن به بهبود معیشت کارگران خواهد انجامید.

مدیر تعاون روستایی کهگیلویه بویراحمد با بیان اینکه کارگران، عامل اصلی حرکت جامعه به سوی تولید و رشد هستند، گفت: حمایت از این قشر به طور قطع به افزایش تولید منجر می‌شود و زمینه عملی برای تحقق شعار سال است و در واقع نامگداری امسال نشان از نقش و جایگاه کار و کارگر در امر تولید و بهره وری در جامعه دارد.

شجاعی نژاد با اشاره به تلاش و اهتمام کارگران در کشور نیز خاطرنشان کرد: به جامعه کارگری استان افتخار می‌کنیم چراکه نخبه های کارگر زیادی در حوزه صنعت، کشاورزی و دیگر حوزه ها داریم که باید قدردان آنان باشیم.

مدیر تعاون روستایی استان تصریح کرد: کارگران باعث رشد و ترقی هر جامعه می‌ شوند و مزدی که از مسیر تلاش آنان حاصل می‌شود ارزشمند ترین و پاک ترین روزی حلال است.

شجاعی نژاد با اشاره به اینکه بسیاری از کارگران با حداقل دستمزد همواره صف اول خدمات رسانی در جامعه هستند تصریح کرد : با فراهم کردن بستر مناسب میتوان شاهد حضور چشمگیر این قشر در جامعه باشیم

وی با بیان اینکه در تعالیم اسلام جایگاه ویژه ای برای کارگران در نظر گرفته شده است ابراز خوشنودی کرد و افزود : امروزه کارگران نقش بسیار مهمی در توسعه اقتصادی، عمرانی و آبادانی هر شهری دارند و روز جهانی کار و کارگر فرصت مناسبی است که از کارگران پر توان و تلاشگر که با همت والای خود کار را عبادت و تلاش خود را در سرنوشت ملت و این مملکت مؤثر می‌داند، تجلیل و قدردانی کرد.

علی بخش شجاعی نژاد بیان کرد: نقش و جایگاه کارگران هیچ گاه فراموش نخواهد شد و از کارگران به عنوان پیشانی نمایش فعالیت های سازمان تعاون روستایی یاد کرد.

شجاعی نژاد از زحمات یک ساله پرسنل شبکه های تعاون روستایی در راستای خدمت رسانی به مردم فهیم استان کهگیلویه و بویراحمد از آنها تقدیر و تشکر نمود و گفت : کارگران نمونه باید الگوی اخلاقی و کارگری سایر کارگران و نیروهای همکار در تعاون روستایی باشند

شجاعی نژاد در پایان با تاکید دوبار به شعار سال 1403که از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال « جهش رشد تولیدبا مشارکت مردم » نامگذاری شده است، اظهار کرد: کارفرمایان به عنوان پیشگامان اقتصادی و کارگران به عنوان بازوان اصلی تولید، نقش مهمی در تحقق شعار سال دارند و شکوفایی اقتصادی و آرامش موجود در استان در زمینه کارگری و کارفرمایی و حوزه صنعت، نتیجه بهره مندی از ظرفیت‌های استان است.

 

 

سپس درپایان این مراسم علیرضا فرخیانی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک روز جهانی کار و کارگر و نیز گرامیداشت روز معلم و تقدیر و تشکر از مدیر جهادی و دلسوز تعاون روستایی استان و مسئول دفتر حوزه نمایندگی ولی فقیه تعاون روستایی استان گفت: دست کارگر بوسیدنی است چرا که چرخ تولید به واسطه دستان تلاشگر کارگر در حال چرخش است.

 

وی در ادامه اظهارداشت : اساس پیشرفت هر کشوری را کارگران تشکیل می‌دهند و به حق آنها سرمایه های گرانقدری در میان آحاد جامعه هستند.

 

فرخیانی تصریح کرد : شبکه های تعاونی روستایی به واسطه وجود کارگران ساعی و پرتلاش از لحاظ خدمات رسانی و مردم داری در رتبه اول استان قرار دارد که این ادعا هرساله از زبان مردم در خدمات رسانی،حمایت از کشاورزان و باغداران و توزیع میوه تنظیم بازار تأیید می‌گردد.

وی خاطرنشان کرد : مدیریت تعاون روستایی استان و مدیران عامل همیشه یار و پشتیبان کارگران بوده و از حق آنان دفاع خواهند کرد.

 

مدیرعامل اتحادیه استان با اشاره به دفاع از کارگران، اظهار کرد : باید هموراه در دفاع از کارگران گام برداشت و به صورت ویژه برای رفع دغدغه های کارگران اقدامات قابل توجه ای انجام داد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از کارگران نمونه اتحادیه ها و شرکتها با اهداء لوح سپاس و هدیه، تشکر و قدردانی به عمل آمد.

 

پذیرایی با صرف صبحانه از دیگر برنامه های این جشن با شکوه بود که جلوه خاصی به این مراسم بخشید.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار