menusearch
golbangedena.ir

تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

جستجو
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱:۲:۳۶
۱۴۰۰/۶/۳۱ چهارشنبه
(0)
(0)
تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید
 تبریک مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

گلبانگ دنا؛در آستانه بازگشایی مدارس: دارا رامشگر مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون با صدور پیامی آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنا، متن پیام وی به شرح ذیل است:

به نام آنکه جان را فکرت آموخت
اکنون که در آستانه ماه مهر و رویش شکوفه های علم و دانش و درخت دانایی و مهربانی قرار گرفته ایم، بی صبرانه و با شور فراوان منتظر هلهله شادی آینده سازان عزیزمان در کوچه ها و خیابان ها و صدای پرطنین و شوق آفرین زنگ مدرسه هستیم.
در حالی به استقبال پاییز رنگارنگ و بهار تعلیم و تربیت می‌رویم که دلمان آکنده از شور و شعور حسینی است و در قلبمان یاد رزمندگانی است که شنیدن نام آنها، واژگان غیرت و ایثار را در ذهن متبادر می‌سازد.
با وجودی مالامال از عشق حسینی و مفتخر به هویت ایران اسلامی، سال تحصیلی 1401-1400را آغاز خواهیم کرد و تلاش می‌کنیم تا در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و مطابق با آرمان های گام دوم انقلاب، آموزش و پرورش را هر چه بیشتر در تحقق اهداف متعالی سند تحول بنیادین به پیش ببریم.
باور داریم که فرزندان این مرز و بوم را باید در مدرسه زندگی، مسلح به سلاحِ «علم توأم با اخلاق» و «مهارت» نماییم تا نتیجه آن باور به توانایی ها و شکوفایی استعدادها گردد. آموزش و پرورش شهرستان مارگون در سال تحصیلی جدید سه سیاست: برنامه ریزی منسجم، نیروی انسانی متعهد و آموزش و پرورش پویا را دنبال کرده و تمام همت و تلاش خود را برای تحقق اهداف والای نظام تعلیم و تربیت به کار خواهد بست.
اینجانب فرا رسیدن ماه مهر، ماه رویش مجدد دانه ی دانایی و توانایی را به همه فرهنگیان و دانش آموزان عزیز کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان مارگون تبریک و شادباش گفته و توفیق روز افزون همه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین آینده سازان این خاک پر گهر را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و زعامت مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و برنامه‌های دولت انقلابی و مردمی از خداوند متعال خواستارم.

دارا رامشگر
مدیر آموزش و پرورش شهرستان مارگون
۳۱ شهریور ۱۴۰۰

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار