menusearch
golbangedena.ir

ارائه تسهیلات به متقاضیان حوزه کشاورزی

جستجو
شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۰:۳۱
۱۴۰۰/۵/۱۸ دوشنبه
(0)
(0)
ارائه تسهیلات به متقاضیان حوزه کشاورزی
ارائه تسهیلات به متقاضیان حوزه کشاورزی

ارائه تسهیلات به متقاضیان حوزه کشاورزیبه گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا، مدیر شعب بانک کشاورزی این استان با اشاره به اینکه این بانک سال گذشته در جذب اعتبارات جزء ۱۰ استان برتر کشور بود، گفت: در سال ۹۹ بیش از ۶ هزار و ۵۷ میلیارد ریال اعتبار به ۱۰ هزار و ۹۳۸ نفر در حوزه زیرشاخص‌های کشاورزی پرداخت شده است.

بهنام فرح‌بخش از صدور ۸۶ هزار و ۵۰۸ فقره بیمه‌نامه کشاورزی در سال زراعی ۹۹_۱۴۰۰ خبر داد و افزود: بیمه این افراد ۳۹۹ میلیارد ریال بوده و تاکنون نیز ۱۴۲ میلیارد ریال خسارت پرداخت کرده است.

وی با اشاره به وقوع بلایای طبیعی بر راه‌اندازی فرهنگ بیمه در استان تاکید کرد و گفت: از ابتدای سال جاری تا ۱۵ مرداد هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات به یک هزار و ۸۶۵ نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

فرح‌بخش به خرید گندم از کشاورزان اشاره و عنوان کرد: سال گذشته هزار و ۵۳۷ میلیارد ریال برای خرید ۵۹ تن گندم به یک هزار و ۱۰۹ نفر از کشاورزان پرداخت شد و در کمترین زمان ممکن وجوهات گندمکاران پرداخت شده است.

وی بیان کرد: امسال هم ۳۱ هزار تن گندم از کشاورزان خریداری شد که یک هزار ۶۱۸ میلیارد ریال معادل ۱۰۰ در صد هزینه پرداخت شده است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار