menusearch
golbangedena.ir

ارجاع پرونده پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس به دادگاه کیفری

جستجو
چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۴:۲۸:۵۲
۱۴۰۰/۵/۲ شنبه
(0)
(0)
ارجاع پرونده پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس به دادگاه کیفری
ارجاع پرونده پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس به دادگاه کیفری

ارجاع پرونده پرتاب نارنجک به اتوبوس پرسپولیس به دادگاه کیفریبه گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا، به نقل از باشگاه پرسپولیس، با شکایت این باشگاه در شعبه اول بازپرسی دادسرای فلاورجان علیه دو فرد دستگیرشده پرونده حمله به اتوبوس حامل بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در اتوبان منتهی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان به جریان افتاد.
این پرونده در بازپرسی پس از رسیدگی، قرار جلب به دادرسی در بازپرسی صادر و با تایید نماینده دادستان فلاورجان، کیفرخواست نیز علیه خاطیان صادر شد و به دادگاه کیفری برای رسیدگی و تعیین مجازات، ارسال شده است.
قرار است دهم مرداد جلسه رسیدگی به این پرونده و صدور رای برگزار شود.
این در حالی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز رای کامل خود در قبال این پرونده را اعلام نکرده و تنها به محروم ساختن دو فرد حمله کننده به اتوبوس بسنده کرده؛ آن هم در زمانی که مسابقات بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود.
روز دوشنبه سوم خرداد امسال دو نفر با استفاده از نارنجک‌های دست‌ساز از روی پل فلاورجان به اتوبوس حامل بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در اتوبان منتهی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان حمله کردند.
باشگاه پرسپولیس از هیات فوتبال اصفهان و همچنین باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن شکایت کرده تا زوایای مختلف حمله به اتوبوس تیم در شهر اصفهان را مسئولان کمیته انضباطی بررسی کنند، اما هنوز پرونده مفتوح مانده و منتظر رای نهایی است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار