menusearch
golbangedena.ir

بازگشایی برخی مدارس استان از بهمن ماه

جستجو
پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۱۸:۲۴
۱۳۹۹/۱۰/۲۳ سه شنبه
(0)
(0)
بازگشایی برخی مدارس استان از بهمن ماه
بازگشایی برخی مدارس استان از بهمن ماه

 

بازگشایی برخی مدارس استان از بهمن ماهبه گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا، مدیرکل آموزش و پرورش این استان گفت: بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، مدارس در مناطقی که در وضعیت های زرد یا آبی هستند از یکم بهمن ماه بازگشایی می‌شوند.
هادی زارع پور درجلسه هماهنگی بازگشایی مدارس افزود: این بازگشایی شامل تمامی دانش آموزان پایه های اول و دوم ابتدایی در مناطق دارای وضعیت زرد و آبی، مدارس ابتدایی و متوسطه با جمعیت کمتر از ۵۰ نفر در وضعیت آبی است.
وی اضافه کرد: هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش در آموزش های مهارتی و کارآموزی و کارورزی با وضعیت زرد و آبی نیز بازگشایی می‌شوند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با اشاره به ضرورت همراهی و همکاری خانواده ها گفت: برای آغاز کلاس های حضوری شورای مدرسه تشکیل می‌شود و تعداد دانش آموزان در کلاس های حضوری کمتراز ۱۰ نفر است.
وی بیان کرد: همچنین وضعیت ها از سوی دانشگاه علوم پزشکی اعلام و رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و به ویژه در شبانه روزی ها الزامی است.
آقای زارع پور گفت: در مناطق نارنجی، زرد و آبی فعالیت کادر اداری و اجرایی مدارس بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور مانند سایر کارکنان دولت است.
وی بیان کرد: بستر شاد، آموزش های تلویزیونی، بسته های آموزشی در مدارس مشمولِ الگویِ حضوری همچنان ادامه دارد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار