menusearch
golbangedena.ir

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

جستجو
دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۸:۴۰:۴۲
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ چهارشنبه
(0)
(0)
برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور
برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور

 

برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نوربه گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا، رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد ازبرگزاری بیست و یکمین نوبت آزمون فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور در روز جمعه مورخ ۱۷ بهمن ۹۹ خبر داد.


سجاد سجادی خواه افزود: این آزمون همزمان با سراسر کشور در استان کهگیلویه و بویراحمد و در سه حوزه دانشگاه پیام نور مرکز یاسوج، دانشگاه پیام نور مرکز دوگنبدان ودانشگاه پیام نور واحد دهدشت برگزار می‌شود.


وی تعداد همه داوطلبان شرکت کننده در این آزمون را ۱۳۳۷نفر اعلام و بیان کرد: این آمار نسبت به داوطلبان آزمون سال گذشته حدود ۴۰درصد افزایش دارد.
رئیس دانشگاه پیام نور کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: همه داوطلبان از روز سه شنبه مورخ ۱۴ بهمن ۹۹ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند و در صورتی که در کارت ورود به جلسه خود ایراد و نقصی مشاهده کنند می‌توانند به نماینده سازمان سنجش، مستقر در حوزه های مجری این آزمون مراجعه و نسبت به رفع نقص کارت خود اقدام کنند.


سجادی خواه تاکید کرد: همه متقاضیان این آزمون لازم است از روز چهارشنبه مورخ ۱۵ بهمن ۹۹ به سامانه خوداظهاری بیماری کرونا به آدرس https://salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به تکمیل فرم خود اظهاری اقدام کنند.
وی اضافه کرد: همه تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون فوق اتخاذ شده و زمان اعلام نتایج نیمه دوم اسفند ماه است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار