menusearch
golbangedena.ir

تأثیرات کرونا بر فرهنگ و زندگی فردی و اجتماعی مردم

جستجو
یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۳:۲۸:۳۴
۱۳۹۹/۹/۱۱ سه شنبه
(0)
(0)
تأثیرات کرونا بر فرهنگ و زندگی فردی و اجتماعی مردم
تأثیرات کرونا بر فرهنگ و زندگی فردی و اجتماعی مردم

تاثیرات کرونا برفرهنگ و زندگی فردی و اجتماعی مردم

 

سبک زندگی کرونایی | شبکه سلامت

 

به گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا،شیوع ویروس کرونا به ما آموخت که باید با تغییر سبک زندگی، سلامت جسمی و روانی جامعه تضمین شود لذا ترویج فرهنگ زندگی به سبک کرونا باید به شیوه های مختلف به مردم آموزش داده شود که این موضوع مهم در مرحله اول نیاز به پذیرش این تغییر ازسوی مردم دارد.

آموزش، تغییر رفتاری و تفکری در بین افراد جامعه برای عبور از پیامدهای منفی کرونا که تا کنون خسارتهای جسمی، روحی و اقتصادی سنگینی را در جهان و ایران به همراه داشته، ضرورتی انکارناپذیر است.

شیوع ویروس کرونا به مردم نشان داد که ممکن است جامعه در هر لحظه با خطرات جدی مواجه شود که وضعیت اضطراری می‌تواند در سبک زندگی، هنجارها، اعتقادات و آداب و رسوم تاثیرگذار باشد.

این بیماری به ما یاد داد که در زندگی فردی و اجتماعی با احتیاط قدم برداریم و تنها راه انتخابی ما در مقابله با بحران کرونا گسترش فرهنگ توجه به خود مراقبتی و رعایت دستورالعملهای بهداشتی و فاصله گذاری هوشمند است.

عادی شدن وضعیت عمومی در جامعه از جمله ساعات حضور کارکنان در ادارات، بازگشایی اصناف و مدارس به معنای این نیست که دامنه خطر ابتلا به بیماری کرونا در بین افراد کمتر شده است بلکه به ما یادآوری می‌کند که باید زندگی را با هوشیاری در مقابل این بحران ادامه دهیم.

منبع:خبرگزاری صدا وسیما

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار