menusearch
golbangedena.ir

تخلف بیش از ۱۳ میلیارد ریالی اصناف شهر صدرا

جستجو
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۹:۳۲:۱۸
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ پنج شنبه
(0)
(0)
تخلف بیش از ۱۳ میلیارد ریالی اصناف شهر صدرا
تخلف بیش از ۱۳ میلیارد ریالی اصناف شهر صدرا

 

تخلف بیش از ۱۳ میلیارد ریالی اصناف شهر صدرابه گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا،معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس گفت: از ابتدای خرداد ماه تا پایان دی ماه امسال بیش از ۴ هزار و ۵۰۰ بازرسی از واحد های صنفی شهر صدرا انجام شده است.
حسنی اظهار داشت: پیرو گزارش های دریافتی مبنی بر تعدد تخلف در شهر صدرا با هماهنگی انجام شده با بازرسی اتاق اصناف، از ابتدای خرداد ماه امسال دفتر نمایندگی بازرسی این شهر به آدرس بلوار مولانا، ساختمان یارمحمودی، طبقه اول آغاز به کار کرد.
وی با بیان اینکه برای تسریع در رسیدگی به پرونده های متشکله، هفته ای یک بار قاضی کشیک تعزیرات حکومتی در این شهر حضور پیدا می‌کند ادامه داد: از زمان تشکیل و استقرار واحد بازرسی و نظارت در صدرا تا پایان دی ماه سال جاری ۸۰۱ پرونده تخلف به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال برای واحد های صنفی متخلف تشکیل شده است.
حسنی افزود: در این مدت ۱۱۱ گشت مشترک در صدرا انجام شده و تاکنون به ۲۲۰ گزارش تلفنی مردم رسیدگی شده است ضمن آنکه ۱۶۳ گزارش حضوری مردمی نیز بررسی و یا در دست بررسی است.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صمت فارس و یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ ستاد خبری اتاق اصناف شیراز اطلاع دهند تا بازرسان در اسرع وقت به آن رسیدگی کنند.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار