menusearch
golbangedena.ir

تقدیر از مدال آوران المپیاد‌های علمی در فارس

جستجو
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۵:۴۷:۵۳
۱۳۹۹/۱۲/۲۳ شنبه
(0)
(0)
تقدیر از مدال آوران المپیاد‌های علمی در فارس
تقدیر از مدال آوران المپیاد‌های علمی در فارس

 

تقدیر از ۵۳ دانش آموز مدال آور المپیاد‌های علمی در فارسبه گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا، مدیرکل آموزش و پرورش فارس در آیین تجلیل از دانش اموزان مدال آور المپیاد های علمی جهانی و کشوری و برگزیده جشنواره خوارزمی در شیراز گفت: پارسال ۱۷ مدال آور و امسال ۳۲ مدال آور داریم که در این زمینه رشد حدود ۹۰ درصد داشته ایم.


فرهاد اسماعیلی افزود: ۳۲ مدال امسال شامل ۲ مدال جهانی، ۵ مدال طلا، ۱۳ مدال نقره و ۱۲ مدال برنز است.


دکتر حبیب شریف رییس بنیاد نخبگان فارس نیز با اشاره به اینکه ۱۵ سال پیش به دستور مقام معظم رهبری بنیاد نخبگان شکل گرفت ،هدف از تشکیل این بنیاد را شناسایی و هدایت استعداد های برتر در راستای نخبه شناسی و نخبه پروری اعلام کرد.


وی با اشاره به اینکه دانش آموزان المپیادی پس از ورود به دانشگاه تحت حمایت بنیاد نخبگان قرار خواهند گرفت، اظهارداشت: شرکت در کارگاه های مختلف مهارت آموزی، شرکت در مجامع علمی به منظور ارائه مقاله، عضویت در مجامع، خرید کتاب، حمایت از پایان نامه این ها امکاناتی است که در بنیاد نخبگان برای این عزیزان تدارک دیده شده است.

 

در این مراسم به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی، از ۸ نفراز دانش آموز دارای مدال طلای المپیاد های علمی کشوری و ۳ تن از دانش آموزان جهانی المپیاد و ۴ دانش آموز حائز مقام کشوری جشنواره خوارزمی تقدیر شد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار