menusearch
golbangedena.ir

حمایت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از آثار فاخر هنری

جستجو
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۷:۵
۱۳۹۹/۹/۲۸ جمعه
(0)
(0)
حمایت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از آثار فاخر هنری
حمایت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از آثار فاخر هنری
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد: حمایت از آثار فاخر فرهنگی و هنری را برای خود اولویت می‌دانیم.

حمایت سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد از آثار فاخر هنریبه گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا، فرمانده سپاه فتح در آیین تجلیل از فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای گفت: باید با توجه به ظرفیت ها و داشته ها به تولید آثار فاخر فرهنگی پرداخته شود و با هدف کادر سازی اقدام موثر انجام بگیرد.


سردار حمید خرمدل افزود: افق و چشم اندازی که برای حوزه معاونت فرهنگی سپاه فتح در نظر گرفته شده است مرجع شدن در سطح کشور است.
خرمدل اضافه کرد: در این حوزه باید به جایی برسیم که علاوه بر الگو شدن زمینه را برای تربیت مربی و آموزش در سطح استان و حتی خارج از استان داشته باشیم.


وی بیان کرد: ظرفیت ها و داشته های استان کهگیلویه و بویراحمد شامل منابع طبیعی خدادادی، فرهنگ غنی، آداب و رسوم ناب قبیله ای و عشیره ای، ارتباطات اجتماعی و سایر بخش ها باید به جامعه معرفی شوند و برخی اشکالات نیز به صورت هنرمندانه ای برطرف شود.
وی گریزی به برخی آسیب های اجتماعی در استان کهگیلویه و بویراحمد زد و افزود: همه باید تلاش کنیم تا این آسیب ها که زیبنده این استان نیست با فرهنگ سازی مناسب کاهش یابد و فرهنگ غنی این خطه به مردم شناسانده شود.


سردار خرم دل با اشاره به اینکه زیر ساخت های بسیار خوبی برای فعالیت های فرهنگی هنری توسط سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد فراهم شده است، ادامه داد: مجموعه ای از امکانات و تجهیزات رسانه ای و فرهنگی نیز در استان مهیا شده که در سطح کشور کم نظیر است.


فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به مظلومیت حوزه فرهنگ اشاره کرد و گفت: لازم است که به این حوزه توجه ویژه ای شود و ما نیز حمایت خواهیم کرد و سپاه فتح استان در حوزه سازندگی، فرهنگی، رسانه ای وعمران اقدامات بسیار خوبی در سطح استان انجام داده است.
در پایان این آیین نیز فعالان فرهنگی، هنری و رسانه ای معاونت فرهنگی هنری سپاه فتح با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار