menusearch
golbangedena.ir

دلایل نبود ۴ روزه مرغ در بازار کهگیلویه و بویراحمد

جستجو
جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۲۵:۲۲
۱۴۰۰/۱/۲۸ شنبه
(0)
(0)
دلایل نبود ۴ روزه مرغ در بازار کهگیلویه و بویراحمد
دلایل نبود ۴ روزه مرغ در بازار کهگیلویه و بویراحمد

 

دلایل نبود ۴ روزه مرغ در بازار کهگیلویه و بويراحمدبه گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا، مدیر کل دامپزشکی این استان گفت: متاسفانه برخی از مصرف کنندگان علاوه بر نیاز خود، مرغ گرم خریداری می‌کنند و این خرید بیش از نیاز یکی از دلایل اصلی نبود مرغ محسوب می‌شود.

عبدالله بهمنش با بیان اینکه در استان ما نسبت به جمعیت، مرغ کمتری تولید می‌شود افزود: وجود سودجویان از استان های همجوار دربازار مرغ استان نیز بر مشکلات عرضه مرغ افزوده است.

وی ادامه داد: متاسفانه برخی از تولید کنندگان مرغ در استان ترجیح می‌دهند به جای استان، تولیدات خود را با قیمت بیشتری به سودجویانی از استان های همجوار بفروشند که این امر نیز موجب شده تا این کالای اساسی به دست مردم استان نرسد.

عبدالله بهمنش همچنین در خصوص ناهمگونی در قیمت مرغ عرضه شده به بازار، ضمن گلایه شدید از برخی تولید کنندگان مرغ در استان بیان کرد: متاسفانه این افراد با اینکه نهاده های دامی را با قیمت عادلانه دریافت می‌کنند، اما فروش و عرضه‌ آنها اصلاً بر اساس قیمت مصوب شده نیست.

درآخرین نشست ستاد تنظیم بازار استان، برای هرکیلو مرغ، قیمت ۲۴ هزار و ۹۰۰ تومان برای مصرف کننده مصوب شده بود، اما این مصوبه نه تنها نادیده گرفته شد، بلکه قیمت مرغ در بازار تا ۳۰ هزار تومان هم نوسان داشته است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار