menusearch
golbangedena.ir

راه اندازی مرکز جراحی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

جستجو
سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۲:۲۶:۵۴
۱۴۰۰/۶/۲۵ پنج شنبه
(0)
(0)
راه اندازی مرکز جراحی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج
راه اندازی مرکز جراحی قلب بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در آئین راه اندازی مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام سجاد (ع) گفت: این مرکز از سال ۹۴ راه‌اندازی و پس از یک سال فعالیت و انجام حدود ۷۰ مورد آنژیوگرافی به علت برخی مشکلات تعطیل شد.

 

«پرویز یزدان پناه» افزود: با توجه به نیاز استان به مرکزی برای انجام عمل‌های جراحی قلب این مرکز مجددا راه اندازی شد تا نیاز بیماران رفع شود.

 

وی با بیان این که خدمات این مرکز درمانی با تعرفه دولتی به بیماران ارائه می‌شود، تصریح کرد: طی دو سال گذشته با سرمایه‌گذاری‌های زیادی مراکز خدمات تخصصی و فوق تخصصی مورد نیاز مردم در استان راه اندازی شد.

یزدان پناه از راه اندازی مرکز درمان ناباروری در بیمارستان شهید جلیل یاسوج درهفته آینده خبر داد و گفت: خوشبختانه با خرید تجهیزات و امکانات مورد نیاز به زودی بخش‌های هماتولوژی، داخلی و جراحی نیز در این بیمارستان راه اندازی می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همچنین با بیان اینکه بخش رادیولوژی کلینیک نیز آماده است و طی هفته آینده راه اندازی می‌شود، اظهار کرد: با حمایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد مشکلات بیمارستان شهرستان بهمئی در لیکک برطرف و پیمانکار متعهد شده تا ابتدای آبان ماه این بیمارستان تحویل دانشگاه داده شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین، اذعان کرد: خوشبختانه با راه اندازی این مرکز، امروز شاهد خدمات دهی به بیماران نیازمند به بخش جراحی قلب و آنژیوگرافی بعد از یک وقفه چند ساله با کیفیت بهتر و مطلوب‌تر هستیم.

«حسین کلانتری» ضمن قدردانی از مسئولان دانشگاه یاسوج افزود: تلاش‌های بسیار خوبی توسط دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفته تا تجهیزات درمانی مورد نیاز استان تامین شود و بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان به نرخ روز تجهیزات در این مرکز مستقر است.

وی با بیان اینکه برای راه اندازی مرکز جراحی قلب و آنژیوگرافی بیمارستان امام سجاد (ع)، همکاری بسیار خوبی بین تیم‌های پزشکی یاسوج و شیراز صورت گرفته است، اظهار کرد: بیش از ۳۰ درصد بیماران قلب و عروق و آنژیوگرافی که به شیراز مراجعه می‌کنند از بیماران کهگیلویه و بویراحمدی هستند که با راه اندازی این مرکز از اعزام بیماران به دیگر استان‌ها و همچنین صرف هزینه‌ها جلوگیری می‌شود.

کلانتری با اشاره به اینکه خوشبختانه شرایط مطلوبی در حوزه بهداشت و درمان دانشگاه ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: طی رایزنی‌های صورت گرفته با مجموعه دانشگاه‌ علوم پزشکی مقرر شد منابع مورد نیاز این مرکز تا درآمدزایی تامین و ارائه خدمات در آن به صورت پایدار باشد.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار