به گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا؛ آقای سید علی سیدزاده مدیر کل روابط عمومی و ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب کشور در آیین رونمایی از مرکز ارتباط با مشترکان شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور (crm) گفت: این مرکز اطلاعات مربوط به همه شرکت های آب و فاضلاب سراسر کشور را بطور منسجم جمع آوری و در اختیار مدیران ارشد این شرکت قرار میدهد.
وی با بیان اینکه این مرکز امکان ارائه خدمات بهتر را برای مشترکان فراهم میکند افزود: افتتاح مرکز ارتباط با مشترکان سرآغاز تحولی جدید در خدمت رسانی به مشترکان آب است.
سیدزاده با اشاره به اینکه اطلاعات این مرکز هر پنج دقیقه به روز رسانی میشود ادامه داد: مشترکان آب میتوانند در هر لحظه با تماس با سامانه ۱۲۲، حوادث آبی را گزارش کرده و بلافاصله منتظر برطرف شدن مشکل باشند.
وی، هدف از اجرای طرح های سازوکاری را ارتقای فرایند ها و چابک سازی در ارائه خدمات اعلام کرد و گفت: ارتباطات این سامانه بصورت دو سویه است و بوسیله آن متولیان خدمات رسانی به مشترکان، مطلع میشوند که درخواست مشترکان چیست و زمینهٔ اتفاق ها در کدام مناطق و در چه بازهٔ زمانی بیشتر است.
مدیرکل روابط عمومی و ارتباط با مشتریان شرکت آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه مدت زمان رفع مشکلات ناشی از حوادث در کشور ۲ ساعت و نیم است افزود:کارکرد های مختلف سامانهٔ ارتباط با مشتریان شامل داشبورد حوادث آب، فاضلاب و خدمات مشترکان و بازخورد مشترکان است.
بستن *نام و نام خانوادگی * پست الکترونیک * متن پیام |
پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنا با تکیه بر لطف الهی جهت روشنگری و آگاهی بخشی راه اندازی گردیده است.
استان کهگیلویه وبویراحمد-یاسوج-معصوم آباد -ابودر 5پلاک 8