menusearch
golbangedena.ir

سقوط نفت و گاز گچساران به لیگ دسته سوم فوتبال

جستجو
چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۹:۳:۲۵
۱۴۰۰/۴/۱۸ جمعه
(0)
(0)
سقوط نفت و گاز گچساران به لیگ دسته سوم فوتبال
سقوط نفت و گاز گچساران به لیگ دسته سوم فوتبال
سقوط نفت و گاز گچساران به لیگ دسته سوم فوتبالبه گزار پایگاه خبری گلبانگ دنا، رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال با برگزاری دیدار‌های هفته بیست و ششم دیروز پایان یافت و تیم نفت وگاز گچساران تنها نماینده فوتبال کهگیلویه و بویراحمد در این رقابت ها، با قعرنشینی چندین هفته‌ای در جدول گروه اول، سرانجام به لیگ دسته سوم سقوط کرد.
ضعف بنیه مالی، سوء مدیریت و حمایت نکردن مسئولان، بی ثباتی در کادر فنی، جوانی و بی تجربگی بازیکنان و دیگر مسائل از جمله مشکلاتی بود که باعث سقوط نفتی‌ها به لیگ دسته سوم شد.

انجام ۲۶ بازی کسب تنها چهار پیروزی، ۱۴ شکست و هشت مساوی عملکرد تیم نفت وگاز گچساران در این مسابقات بود و این تیم می‌توانست با تغییرات فراوانی که نیم فصل دوم در کادر فنی انجام داده بود، بازهم در لیگ دسته دوم ماندگار شود.
نفتی‌های گچساران هرچند باهدایت جهانبخش جعفری اولین بازی فصل را با برد آغاز کردند که خود باعث امیدواری بیشتر در مسابقات می‌شد، اما در ادامه به خاطر مشکلات زیادی روزبروز ضعیف و ضعیف‌تر شد.

سقوط تنها نماینده استان کهگیلویه و بویراحمد به لیگ دسته سوم خبر ناگواری برای فوتبال دوستان بود، انتظار به حق جامعه ورزش به خصوص هواداران و علاقه‌مندان به رشته فوتبال از متولیان امر این است که با بررسی نقاط ضعف و قوت و با تلاش مضاعف، آبرومند و صادقانه برای رسیدن به جایگاه واقعی ورزش دراین شهرستان اقدام کنند.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار