menusearch
golbangedena.ir

صندوق کارآفرینی امیدحامی کسب و کارهای خرد

جستجو
جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ | ۳:۳۸:۱۹
۱۴۰۰/۶/۹ سه شنبه
(0)
(0)
صندوق کارآفرینی امیدحامی کسب و کارهای خرد
صندوق کارآفرینی امیدحامی کسب و کارهای خرد

گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنا، مدیر صندوق کارآفرینی امید این استان گفت: صندوق کارآفرینی امید یکی از بزرگترین حامیان کسب و کارهای خرد و کوچک است و مدل‌های مختلفی جهت حمایت از کسب و کارهای کوچک دارد.

 

کاظم حاجی‌ پور راه‌اندازی صندوق‌های خرد محلی را یکی از راه‌های حمایت از کسب و کارها دانست و افزود: در روستای "سرآبنیز" باشت بانوی کارآفرینی به همراه چند بانوی دیگر اقدام به ساخت دستگاه فیلتر هوا کرده است و این نشان دهنده ظرفیت‌های عظیم اما مغفول مانده مردم استان است.

 

وی ادامه داد: کارآفرین دیگری در روستای بوستان باشت اقدام به پرورش ۹ گونه گیاهان دارویی و بسته‌بندی و فروش آن کرده است.

 

حاجی پور با اشاره به اینکه درصد موفقیت در طرح‌های صندوق کارآفرینی امید بیش از ۹۰ درصد است، گفت: انحراف در تسهیلات اعطای صندوق کارآفرینی امید بسیار ناچیز بوده است.

 

وی اضافه کرد: طبق تفاهم‌نامه با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ۴۶ میلیارد تومان تسهیلات تخصیص داده شد که تاکنون ۴۳ میلیارد تومان پرونده تشکیل و در حال بررسی است.

 

مدیر صندوق کارآفرینی امید کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از شهریور سال گذشته تاکنون ۵۵ میلیارد تومان تسهیلات اعطایی در قالب یک هزار و ۶۷۶ فقره پرداخت شده است.

 

حاجی پور تاکید کرد: تسهیلات پرداختی طی دو ماه اخیر ۲۳۰ فقره به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بوده است که طی روزهای آینده افزایش چشم‌گیری خواهد داشت.

 

وی با اشاره به بازدید از مناطق روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در بازدید از منطقه عشایری گرگو مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به ۷ خانوار عشایری برای ایجاد منبع آب، آبشخور و پشم چینی اختصاص یافت.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار