menusearch
golbangedena.ir

علی انصاریان پیشکسوت فوتبال بر اثر کرونا درگذشت

جستجو
چهارشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۳ | ۲:۵۲:۲۹
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ چهارشنبه
(0)
(0)
علی انصاریان پیشکسوت فوتبال بر اثر کرونا درگذشت
علی انصاریان پیشکسوت فوتبال بر اثر کرونا درگذشت

به گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا، علی انصاریان که از هفته گذشته در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فرهیختگان بستری بود با تایید تیم پزشکان دقایقی پیش درگذشت.

 

خداحافظ علی باتعصب

 

اهالی فوتبال بخصوص پرسپولیسی ها، علی انصاریان را با عنوان «آقای غیرت» می‌شناسند، مدافع باتعصب قرمز های پایتخت که بار ها خود را مقابل توپ قرار می‌داد تا پرسپولیس گل نخورد.

خداحافظی


این بازیکن خوش غیرت، چون همه وجودش را برای دفع توپ مقابل حریفان می‌گذاشت بار ها زخم دید و بخیه های فراوانی در بدن داشت.

خداحافظی با
انصاریان که در مجموعِ ۲ بار حضورش در پرسپولیس، حدود ۷ سال برای این تیم به میدان رفت، یک سال هم برای استقلال بازی کرد و لقب «یاغی دوست داشتنی» را گرفت، چون هرگز طرفداران سرخابی ها از این اقدام ناراحت نشدند.

خداحافظی با
علی انصاریان، زاده ۱۴ تیر ۱۳۵۶ جنوب شرق تهران است که فوتبال حرفه ای را از سال ۱۳۷۵ از تیم فجرسپاسی شروع کرد و بعد از آن در سال ۱۳۷۷ به تیم پرسپولیس رفت. او سابقه بازی در تیم هایی، چون سایپا، استقلال، استیل آذین، استقلال اهواز، گسترش فولاد، شهرداری تبریز و شاهین بوشهر را نیز دارد.
انصاریان در سال ۱۳۹۰ و در سن ۳۴ سالگی در تیم شاهین بوشهر از دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی کرد. مدافع باتعصب فوتبال ایران در بین سال های ۱۳۷۷ تا ۱۳۸۶، ۶ بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرد. در مدت حضورش در پرسپولیس ۲۱ گل برای این تیم به ثمر رساند و بعد از خداحافظی از فوتبال به فعالیت های هنری مثل بازیگری، اجرا و خوانندگی روی آورد.

خداحافظی با
اما حالا او بار دیگر هواداران فوتبال را برای همیشه تنها گذاشت. انصاریان به علت ابتلا به ویروس کرونا از حدود دو هفته قبل در بیمارستان بستری شد و در حالیکه به گفته پزشکان به شرایط پایداری به لحاظ تنفسی رسیده بود، ناگهان با تغییر وضعیت به کما رفت.
علی انصاریان بار ها و در چند ویدئو علاقه وافر خود به مادرش را اعلام کرده بود و حالا در روز مادر، دار فانی را وداع گفت.

خداحافظی با

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار