menusearch
golbangedena.ir

فولاد کویر اردستان با ظرفیتِ اشتغال صدها نفر

جستجو
سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۳:۴۹:۵۱
۱۴۰۰/۳/۱ شنبه
(0)
(0)
فولاد کویر اردستان با ظرفیتِ اشتغال صدها نفر
فولاد کویر اردستان با ظرفیتِ اشتغال صدها نفر

به گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا؛ مدیرعامل شرکت تعاونی فولاد کویر اردستان در بازدید وزیر صمت از این کارخانه به طراحیِ سه مرحله ایِ فولاد کویر اردستان اشاره کرد و گفت: مرحله اول این کارخانه با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن آهن اسفنجی با قابلیت افزایش به ۲۰۰ هزار تن طراحی شده است. در مرحله دوم، ساخت نیروگاه برق به روش بازیافتِ حرارتی با ظرفیت ۱۶ مگاوات در سال طراحی شده و در سال های آتی، با اجرای مرحله سوم، شمش فولادی به روش کوره القایی و به ظرفیت ۱۵۰ هزار تن تولید خواهد شد.

سینک ساهنی افزود: با اتمام سه مرحله، برای دو هزار و ۵۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

وی، سرمایه گذاری در این مجموعه را برابر با ۷ هزار میلیارد ریال و شامل دو بخش برشمرد و افزود: بخشی از آن را بخش خصوصی از کشور هند و بخش دیگر را هم سرمایه گذاری داخلی اجرا می‌کند.

مدیرعامل شرکت تعاونی فولاد کویر اردستان گفت: تولید آهن اسفنجی در این کارخانه با روش احیای مستقیم سنگ آهن بر پایه زغال سنگ طراحی شده که از روش های نوین تولید آهن اسفنجی در دنیا به شمار می‌رود.

وی به موفقیت آمیز بودنِ همه آزمایش های سرد این کارخانه اشاره کرد و گفت : تولید اولیه ما برای ۲۰ روز آینده برنامه ریزی شده است که در این مرحله حساس به حمایت وزارت صمت برای توسعه نیاز است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار