menusearch
golbangedena.ir

مراسم بزرگداشت هفته وحدت در سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

جستجو
شنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۶:۸
۱۴۰۰/۸/۳ دوشنبه
(0)
(0)
مراسم بزرگداشت هفته وحدت در سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد
مراسم بزرگداشت هفته وحدت در سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد برگزار شد

گلبانگ دنا،به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد، مراسم گرامیداشت هفته وحدت با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید نصراله مصطفوی نژاد،مهندس قدرت اله ویسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت السلام سید صادق مرتضوی خواه رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان استان و جمعی ازکارکنان سازمان استان،شهرستان واتحادیه هاامروز دوشنبه 3 آبان ماه 1400 در نمازخانه تعاون روستایی استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلبانگ دنا، به همت حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد، مراسم گرامیداشت هفته وحدت با حضورحجت الاسلام والمسلمین سید نصراله مصطفوی نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسازمان تعاون روستایی استان،مهندس قدرت اله ویسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد،حجت السلام سید صادق مرتضوی خواه رابط دفتر نمایندگی ولی فقیه در سازمان استان،مسئولین شهرستانی،اتحادیه هاو جمعی از کارکنان سازمان تعاون روستایی امروز دوشنبه 3 آبان ماه 1400 در نمازخانه سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمدبرگزار شد.

در این مراسم پس از قرائت قرآن و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران حجت الاسلام والمسلمین سید نصراله مصطفوی نژاد ضمن تشکر از برگزاری این مراسم و تشکر از حضور شرکت کنندگان، با اشاره به ایثارگری های شهدای هشت سال دفاع مقدس و گرامیداشت هفته وحدت و تبریک به مناسبت میلاد موفور السرور پیامبر اکرم (ص) و ولادت امام صادق علیه السلام، با اشاره به عبارت لولاک لما خلقت افلاک که خداوند به پیامبر فرمود اگر تو نبودی من عالم را خلق نمی‌کردم خاطر نشان کرد: پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله، ذخیره عالم امکان خواند و ابراز امیدواری کرد که بتوانیم در زندگی کاری و اجتماعی خود در مکتب امام جعفر صادق تلمذ کنیم و این گونه مراسم ها فتح البابی در جهت گسترش برنامه های فرهنگی در راستای اشاعه آرمان های ناب دین مبین اسلام باشد.

وی در ادامه افزود : وجود نازنین پیامبر اکرم مختص به مسلمین نیست. پیامبر در حقیقت آخرین ذخیره خلقت، ارتباطی امین بین خدا و انسان و در نهایت زندگی ساز و انسان ساز است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفوی نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درسازمان تعاون روستایی استان به آیه شریفه واعتصموا بحبل الله جمیعا و لاتفرقوا اشاره کرد و گفت : در بین اکثر علمای اهل سنت 12 ربیع الاول و در بین علمای شیعه17 این ماه مبارک به عنوان تاریخ ولادت حضرت محمد صلی الله علیه و آله معرفی شده است. و این اختلاف نقطه حساسی بود که میتوانست جولانگاه تفرقه افکنی و دشمنی و عناد بین اهل تسنن و شیعیان از سوی دشمنان باشد ولی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه با نامگذاری این ایام بنام هفته وحدت و طراحی هوشمندانه آن راه را بروی تفرقه افکنی دشمنان بست.

وی افزود :خدا نیزدر قرآن به پیامبرش سفارش میکند که با اهل کتاب حول یک محور باشید تعالوا الی کلمه سوا بیننا و بینکم ... الا نعبدوا الا الله و بجز خداوند کسی را نپرستید که این آیه بر وحدت نه تنها مسلمین بلکه تمامی ادیان اهل کتاب تاکید دارد.

در این مراسم مهندس قدرت اله ویسی مدیر سازمان تعاون روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد نیز ضمن تبریک هفته وحدت و تشویق و حمایت مالی ازکارکنان سازمان، وجود پیامبر اکرم صلوات الله علیه را نعمت و برکتی بزرگ خواند و خاطر نشان کرد: آیات زیادی در قرآن کریم وجود دارد که به نعمت و برکت بودن پیامبر اشاره کرده اند. پیامبر اکرم(ص) حریت، عدالت و با سواد بودن را به ارمغان آورده است. همانطور که در قرآن کلمه " اقرا " بیان شده است نشان دهنده این است که خداوند عالم ترین عالم هاست و عالم بودن را نیز دوست دارد. پیامبر عملا کینه، انتقام و نامهربانی را در زندگی خودش ترک کرد و همین الگوی مناسبی برای تمامی مسلمین شد. ایشان به معنای واقعی کلمه بشرا و نذیرا بودند. بشارت دهنده نعمتهای الهی و انذار دهنده مشکلات.

این مراسم با مداحی و مولودی سرایی ادامه یافت و در پایان از شرکت کنندگان پذیرایی به عمل آمد.


نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار