menusearch
golbangedena.ir

همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان در دو طرح علمی بزرگِ دنیا

جستجو
جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۷:۲۸:۴۴
۱۴۰۰/۴/۳۱ پنج شنبه
(0)
(0)
همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان در دو طرح علمی بزرگِ دنیا
همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان در دو طرح علمی بزرگِ دنیا

همکاری دانشگاه صنعتی اصفهان در دو طرح علمی بزرگِ دنیابه گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا؛قائم مقام رییس دانشگاه صنعتی اصفهان در امور بین‌الملل و توسعه ساختار‌های فناوری گفت: این دانشگاه به عنوان مرکز همکار بین‌المللی ایران با مرکز پژوهش‌های هسته‌ای اروپا (CERN) در اجرای یکی از مهمترین و بزرگترین طرح‌های علمی مشارکت دارد که مرتبط با شتاب دهنده ذرات و فناوری‌های جدید در این زمینه است.
محمدجواد امیدی با اشاره به اینکه دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان نخستین دانشگاه ایرانی در سال ۹۸ به عضویت مرکز سرن درآمد، افزود: در زمان حاضر دو عضو هیات علمی این دانشگاه به عنوان نمایندگان ما در حال فعالیت در این مرکز بزرگ تحقیقاتی در اروپا هستند.
وی به پذیرش طرحی از این دانشگاه در مرکز سرن اشاره کرد وگفت: پذیرش این طرح پژوهشی که به اجرای هر بهتر برنامه‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی سِرن کمک می‌کند برای دانشگاه ما موفقیت بزرگی محسوب می‌شود.
قائم مقام رییس دانشگاه صنعتی اصفهان، به مشارکت این مرکز در اجرای طرح بزرگ سِزامی نیز اشاره کرد و گفت: این دانشگاه به عنوان نماینده ایران در این طرح تحقیقاتی که در زمینه علوم و فناوری‌های جدید مرتبط با فیزیک است، عضویت دارد و هیات علمی آن در جلسه‌های بین‌المللی آن‌ها شرکت می‌کنند.
دانشگاه صنعتی اصفهان حدود ۱۰ هزار دانشجو و ۵۰۰ عضو هیات علمی دارد و به عنوان یکی از دانشگاه‌های برتر کشور مطرح است.

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار