menusearch
golbangedena.ir

وزنه‌بردار کهگیلویه و بویراحمدی از المپیک ۲۰۲۰ جاماند

جستجو
پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۸:۹:۸
۱۴۰۰/۴/۱۸ جمعه
(0)
(0)
وزنه‌بردار کهگیلویه و بویراحمدی از المپیک ۲۰۲۰ جاماند
وزنه‌بردار کهگیلویه و بویراحمدی از المپیک ۲۰۲۰ جاماند
جا ماندن جهانفکریان از المپیک توکیوبه گزارش پایگاه خبری گلبانگ دنا، شورای پزشکی فدارسیون پزشکی ورزشی پس از برگزاری چند نشست تخصصی اعلام کرد پریسا جهانفکریان وزنه‌بردار المپیکی اهل کهگیلویه و بویراحمد شرایط حضور در المپیک توکیو ۲۰۲۰ را ندارد.
پس از اعلام اعطای سهمیه به پریسا جهانفکریان، بانوی وزنه بردار کشورمان برای حضور در المپیک توکیو با توجه به جراحی اخیر بر روی کتفش بحث‌های زیادی در خصوص شرایط جسمانی و آمادگی وی مطرح شد که به همین دلیل فدراسیون پزشکی ورزشی برای بررسی وضعیت جسمانی این ملی پوش کهگیلویه و بویراحمدی تشکیل جلسه داد.

شورای پزشکی فدراسیون پزشکی ورزشی که با حضور چند پزشک فوق تخصص، جراح و نمایندگان این فدراسیون تشکیل شده است پس از بررسی مدارک پزشکی و کنترل گزارشات جراح مربوطه اعلام کرد که پریسا جهانفکریان وزنه‌بردار المپیکی کشورمان با توجه به وضعیت موجود شرایط حضور در مسابقات المپیک توکیو را ندارد.
خروج نماینده ساموا از لیست اعزام به المپیک توکیو موجب شد تا پریسا جهانفکریان در دسته فوق‌سنگین وزنه‌برداری زنان برای نخستین بار سهمیه المپیک را کسب کند و این موفقیت می‌توانست نخستین حضور یک زن وزنه‌بردار ایرانی در المپیک باشد.

کاروان ایران که در مجموع ۶۸ سهمیه کسب کرده است که ۲ سهمیه خود را از دست داد، یک سهمیه توسط بهمن عسگری به دلیل دوپینگ در کاراته و دیگری به دلیل آسیب دیدگی جهانفکریان و با این اوصاف ۶۶ ورزشکار راهی توکیو می‌شوند.
سی ودومین دوره بازی‌های المپیک به دلیل شیوع گسترده کرونا در جهان با یکسال تاخیر از اول مردادماه در توکیو آغاز می‌شود.
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
پرسش های متداول
مجوزهای سازمان
قوانین و مقررات سازمان
آخرین اخبار